Service level Agreement (SLA) opstellen

  • U kunt het zelf binnen 5 minuten.
  • Als u hulp nodig heeft zijn wij er voor u.
  • Basisdocumenten opgesteld door gerenommeerde advocaten.
  • Vaste prijzen, geen verrassingen.
Ja, ik wil een SLA
Service level Agreement

Maatwerk

€245

Bij maatwerk kiest u voor persoonlijk contact en specialistische hulp. Beperk uw risico en aansprakelijkheid met behulp van onze kundige juristen.

  1. Selecteer uw documenten en plaats de bestelling
  2. Plan een telefoongesprek met een van onze juristen
  3. Ontvang uw documenten binnen vijf werkdagen
Meer info

Wat is een Service Level Agreement?

Een SLA is een overeenkomst waarin het kwaliteitsniveau (service level) wordt beschreven waaraan een geleverd product of een geleverde dienst moet voldoen. Deze overeenkomst bevat in meetbare termen de normen voor de dienstverlening (servicenormen). Denk bijvoorbeeld aan de mate van beschikbaarheid tot de dienstverlening en een herstel- of oplostijd waarbinnen de leverancier een probleem moet oplossen.

Doorgaans vormt de SLA een bijlage bij een ‘bovenliggende’ hoofdovereenkomst, zoals een overeenkomst van opdracht, IT-Dienstverleningsovereenkomst of raamovereenkomst.

Een SLA is in principe voor alle soorten diensten op te stellen. Diensten waarvoor SLA’s geschikt zijn om te worden gebruikt zijn onder meer: ICT-dienstverlening, gezondheidszorg, postbezorging en facilitaire dienstverlening.

In de praktijk is elk geval anders en daarom is het van belang om de SLA af te stemmen op de daadwerkelijk gemaakte afspraken tussen partijen (maatwerk).

Waarom heb ik een SLA nodig?

Door middel van een SLA weten afnemer en leverancier wat zij van elkaar kunnen en mogen verwachten wat betreft de (kwaliteit van) dienstverlening. De kwaliteitseisen van de diensten zijn namelijk vooraf tussen partijen overeengekomen, waardoor aan de hand van de SLA te controleren is of de leverancier hieraan voldoet. Indien de leverancier niet aan de afgesproken kwaliteitsvoorwaarde van de diensten voldoet, moet hij dit verbeteren.

Met een SLA van Young Law zorgt u voor:

  • Duidelijke afspraken
  • De juiste opbouw
  • Snel de juiste documenten
  • Duidelijke en professionele taal
  • Besparing op een advocaat

Zeer prettig

Werd op een hele fijne manier geholpen, namelijk dat Linda van Young Law veel geduld heeft getoont in mijn geval. [...]
- Lelystad

Zeer slecht heb wat besteld en je hoort niks van ze

Zeer zeer slecht heb een bestelling gedaan voor maatwerk. Er wordt niet binnen 24 uur contact op genomen sterker nog [...]
- Tilburg

Zeer goed qua communicatie en afhandeling

Wat een fijne samenwerking was dit! Van begin tot eind een goeie communicatie en de afhandeling daarvan ook! Daarnaast was het ook [...]
- Zoetermeer

Ik had niet verwacht er zelf uit te komen maar ze hebben het je echt zo makkelijk mogelijk gemaakt!!

Eerst werd ik telefonisch goed en vriendelijk op weg geholpen met het kiezen van de juiste documenten. Hoewel ik niet [...]
- Rotterdam

Letterlijk: top service, en dat voor één prijs. Dus geen nacalculaties.

Voor mijn online webshop in nieuwe én tweedehands goederen die ik wereldwijd verstuur, wilde ik mijn algemene voorwaarden graag kloppend [...]
- Wijk en Aalburg

Prettig en relaxt contact.

Een prettig en relaxt contact bij het opstellen van Algemene Voorwaarden en in begrijpelijk Nederlands. Voor herhaling vatbaar bij het [...]
- Waddinxveen
122 klanten waarderen ons gemiddeld met een 8.8/10