Service level Agreement (SLA) opstellen

  • U kunt het zelf binnen 5 minuten.
  • Als u hulp nodig heeft zijn wij er voor u.
  • Basisdocumenten opgesteld door gerenommeerde advocaten.
  • Vaste prijzen, geen verrassingen.
Ja, ik wil een SLA
Service level Agreement

Maatwerk

€245

Bij maatwerk kiest u voor persoonlijk contact en specialistische hulp. Beperk uw risico en aansprakelijkheid met behulp van onze kundige juristen.

  1. Selecteer uw documenten en plaats de bestelling
  2. Plan een telefoongesprek met een van onze juristen
  3. Ontvang uw documenten binnen vijf werkdagen
Meer info

Wat is een Service Level Agreement?

Een SLA is een overeenkomst waarin het kwaliteitsniveau (service level) wordt beschreven waaraan een geleverd product of een geleverde dienst moet voldoen. Deze overeenkomst bevat in meetbare termen de normen voor de dienstverlening (servicenormen). Denk bijvoorbeeld aan de mate van beschikbaarheid tot de dienstverlening en een herstel- of oplostijd waarbinnen de leverancier een probleem moet oplossen.

Doorgaans vormt de SLA een bijlage bij een ‘bovenliggende’ hoofdovereenkomst, zoals een overeenkomst van opdracht, IT-Dienstverleningsovereenkomst of raamovereenkomst.

Een SLA is in principe voor alle soorten diensten op te stellen. Diensten waarvoor SLA’s geschikt zijn om te worden gebruikt zijn onder meer: ICT-dienstverlening, gezondheidszorg, postbezorging en facilitaire dienstverlening.

In de praktijk is elk geval anders en daarom is het van belang om de SLA af te stemmen op de daadwerkelijk gemaakte afspraken tussen partijen (maatwerk).

Waarom heb ik een SLA nodig?

Door middel van een SLA weten afnemer en leverancier wat zij van elkaar kunnen en mogen verwachten wat betreft de (kwaliteit van) dienstverlening. De kwaliteitseisen van de diensten zijn namelijk vooraf tussen partijen overeengekomen, waardoor aan de hand van de SLA te controleren is of de leverancier hieraan voldoet. Indien de leverancier niet aan de afgesproken kwaliteitsvoorwaarde van de diensten voldoet, moet hij dit verbeteren.

Met een SLA van Young Law zorgt u voor:

  • Duidelijke afspraken
  • De juiste opbouw
  • Snel de juiste documenten
  • Duidelijke en professionele taal
  • Besparing op een advocaat

Professioneel en vriendelijk

Hele fijne ervaring gehad met Young Law voor de opmaak van algemene voorwaarden. Ruya is vriendelijk en we hebben een [...]
- Hedikhuizen

Uitstekende communicatie en goed product geleverd

Ik ben erg tevreden over de samenwerking en eindproduct.
- Leiderdorp

Het duurde even maar daarna goed geholpen

Na de aanschaf van een van de pakketten zou ik binnen 24 uur gebeld worden. Dit werd uiteindelijk 3 weken [...]
- Amersfoort

Erg blij met het resultaat van Emma

Toen de opdracht werd opgepakt was er binnen no time een versie waar ik tevreden mee was
- Dordrecht

Top

Zeer netjes en fijn geholpen. documenten zijn proffesioneel en compleet. Het is ook fijn dat je nog aanpassingen kan laten [...]
- Delft

Heel goed geholpen door Emma van Young Law

Als ondernemer heb je andere dingen aan je hoofd dan Algemene Voorwaarden. Toch zijn ze onwijs belangrijk. Daarom heb ik [...]
- Rotterdam
132 klanten waarderen ons gemiddeld met een 8.8/10