Service level Agreement (SLA) opstellen

  • U kunt het zelf binnen 5 minuten.
  • Als u hulp nodig heeft zijn wij er voor u.
  • Basisdocumenten opgesteld door gerenommeerde advocaten.
  • Vaste prijzen, geen verrassingen.
Ja, ik wil een SLA
Service level Agreement

Maatwerk

€245

Bij maatwerk kiest u voor persoonlijk contact en specialistische hulp. Beperk uw risico en aansprakelijkheid met behulp van onze kundige juristen.

  1. Selecteer uw documenten en plaats de bestelling
  2. Plan een telefoongesprek met een van onze juristen
  3. Ontvang uw documenten binnen vijf werkdagen
Meer info

Wat is een Service Level Agreement?

Een SLA is een overeenkomst waarin het kwaliteitsniveau (service level) wordt beschreven waaraan een geleverd product of een geleverde dienst moet voldoen. Deze overeenkomst bevat in meetbare termen de normen voor de dienstverlening (servicenormen). Denk bijvoorbeeld aan de mate van beschikbaarheid tot de dienstverlening en een herstel- of oplostijd waarbinnen de leverancier een probleem moet oplossen.

Doorgaans vormt de SLA een bijlage bij een ‘bovenliggende’ hoofdovereenkomst, zoals een overeenkomst van opdracht, IT-Dienstverleningsovereenkomst of raamovereenkomst.

Een SLA is in principe voor alle soorten diensten op te stellen. Diensten waarvoor SLA’s geschikt zijn om te worden gebruikt zijn onder meer: ICT-dienstverlening, gezondheidszorg, postbezorging en facilitaire dienstverlening.

In de praktijk is elk geval anders en daarom is het van belang om de SLA af te stemmen op de daadwerkelijk gemaakte afspraken tussen partijen (maatwerk).

Waarom heb ik een SLA nodig?

Door middel van een SLA weten afnemer en leverancier wat zij van elkaar kunnen en mogen verwachten wat betreft de (kwaliteit van) dienstverlening. De kwaliteitseisen van de diensten zijn namelijk vooraf tussen partijen overeengekomen, waardoor aan de hand van de SLA te controleren is of de leverancier hieraan voldoet. Indien de leverancier niet aan de afgesproken kwaliteitsvoorwaarde van de diensten voldoet, moet hij dit verbeteren.

Met een SLA van Young Law zorgt u voor:

  • Duidelijke afspraken
  • De juiste opbouw
  • Snel de juiste documenten
  • Duidelijke en professionele taal
  • Besparing op een advocaat

Fantastische service

Na het starten van mijn eigen bedrijf is er veel op mij gekomen. Ik dacht dat ik alle juridische documenten [...]
- Amstelveen

Geweldig, klantvriendelijk en perfect meegedacht

Contact gehad met Max, op basis van onze wensen is er zeer snel een aanpassing gedaan in onze algemene voorwaarden. [...]
- Almere

Deskundig en snel!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik de samenwerking met Young Law als zeer deskundig, vriendelijk, snel en flexibel [...]
- Bocholtz

Vlotte en duidelijke communicatie.

Een prima samenwerking met Anouk. Mocht ik weer iets nodig zijn, zal ik jullie weer benaderen.
- Veenwouden

Deskundige en laagdrempelige hulp bij opstellen AV

Wij waren op zoek naar een partij voor het opstellen van Algemene voorwaarden voor ons bedrijf. Zowel AV naar de [...]
- Vught

Erg prettig

Ik heb de hulp die ik gekregen heb als zeer prettig ervaren. Ik zou zeker nog een keer gebruik maken [...]
- Almere
113 klanten waarderen ons gemiddeld met een 8.8/10