Service level Agreement (SLA) opstellen

  • U kunt het zelf binnen 5 minuten.
  • Als u hulp nodig heeft zijn wij er voor u.
  • Basisdocumenten opgesteld door gerenommeerde advocaten.
  • Vaste prijzen, geen verrassingen.
Ja, ik wil een SLA
Service level Agreement

Maatwerk

€245

Bij maatwerk kiest u voor persoonlijk contact en specialistische hulp. Beperk uw risico en aansprakelijkheid met behulp van onze kundige juristen.

  1. Selecteer uw documenten en plaats de bestelling
  2. Plan een telefoongesprek met een van onze juristen
  3. Ontvang uw documenten binnen vijf werkdagen
Meer info

Wat is een Service Level Agreement?

Een SLA is een overeenkomst waarin het kwaliteitsniveau (service level) wordt beschreven waaraan een geleverd product of een geleverde dienst moet voldoen. Deze overeenkomst bevat in meetbare termen de normen voor de dienstverlening (servicenormen). Denk bijvoorbeeld aan de mate van beschikbaarheid tot de dienstverlening en een herstel- of oplostijd waarbinnen de leverancier een probleem moet oplossen.

Doorgaans vormt de SLA een bijlage bij een ‘bovenliggende’ hoofdovereenkomst, zoals een overeenkomst van opdracht, IT-Dienstverleningsovereenkomst of raamovereenkomst.

Een SLA is in principe voor alle soorten diensten op te stellen. Diensten waarvoor SLA’s geschikt zijn om te worden gebruikt zijn onder meer: ICT-dienstverlening, gezondheidszorg, postbezorging en facilitaire dienstverlening.

In de praktijk is elk geval anders en daarom is het van belang om de SLA af te stemmen op de daadwerkelijk gemaakte afspraken tussen partijen (maatwerk).

Waarom heb ik een SLA nodig?

Door middel van een SLA weten afnemer en leverancier wat zij van elkaar kunnen en mogen verwachten wat betreft de (kwaliteit van) dienstverlening. De kwaliteitseisen van de diensten zijn namelijk vooraf tussen partijen overeengekomen, waardoor aan de hand van de SLA te controleren is of de leverancier hieraan voldoet. Indien de leverancier niet aan de afgesproken kwaliteitsvoorwaarde van de diensten voldoet, moet hij dit verbeteren.

Met een SLA van Young Law zorgt u voor:

  • Duidelijke afspraken
  • De juiste opbouw
  • Snel de juiste documenten
  • Duidelijke en professionele taal
  • Besparing op een advocaat

Erg prettig

Ik heb de hulp die ik gekregen heb als zeer prettig ervaren. Ik zou zeker nog een keer gebruik maken [...]
- Almere

Zeer tevreden

Voor dit bedrag een algemene voorwaarde op maat realiseren is echt aan te raden! Wij werden de volgende werkdag al gemaild [...]
- Doetinchem

Gemakkelijk en goed afgestemd

Prettig in omgang, duidelijke communicatie en tot in de puntjes uitgewerkt. Juristen die met je meedenken en je goed begeleiden. [...]
- Zwolle

Meer dan prima dienstverlening, ben erg content met het resultaat.

Prettige communicatie en gaan pro actief te werk. Na een intake had men binnen korte tijd (in mijn geval ALV's) [...]
- Eibergen

Prettige samenwerking

Goed geholpen door Hidde, goede service en zeer klantgericht en vriendelijk. Tevreden over het verloop
- Utrecht

Duidelijk, open en eerlijk

Via ZZP NL in contact gekomen met Young Law en dan met name Max Moret. Eerst een zeer prettig telefoongesprek gehad. [...]
- Zuidland
108 klanten waarderen ons gemiddeld met een 8.8/10