Service level Agreement (SLA) opstellen

  • U kunt het zelf binnen 5 minuten.
  • Als u hulp nodig heeft zijn wij er voor u.
  • Basisdocumenten opgesteld door gerenommeerde advocaten.
  • Vaste prijzen, geen verrassingen.
Ja, ik wil een SLA
Service level Agreement

Maatwerk

€245

Bij maatwerk kiest u voor persoonlijk contact en specialistische hulp. Beperk uw risico en aansprakelijkheid met behulp van onze kundige juristen.

  1. Selecteer uw documenten en plaats de bestelling
  2. Plan een telefoongesprek met een van onze juristen
  3. Ontvang uw documenten binnen vijf werkdagen
Meer info

Wat is een Service Level Agreement?

Een SLA is een overeenkomst waarin het kwaliteitsniveau (service level) wordt beschreven waaraan een geleverd product of een geleverde dienst moet voldoen. Deze overeenkomst bevat in meetbare termen de normen voor de dienstverlening (servicenormen). Denk bijvoorbeeld aan de mate van beschikbaarheid tot de dienstverlening en een herstel- of oplostijd waarbinnen de leverancier een probleem moet oplossen.

Doorgaans vormt de SLA een bijlage bij een ‘bovenliggende’ hoofdovereenkomst, zoals een overeenkomst van opdracht, IT-Dienstverleningsovereenkomst of raamovereenkomst.

Een SLA is in principe voor alle soorten diensten op te stellen. Diensten waarvoor SLA’s geschikt zijn om te worden gebruikt zijn onder meer: ICT-dienstverlening, gezondheidszorg, postbezorging en facilitaire dienstverlening.

In de praktijk is elk geval anders en daarom is het van belang om de SLA af te stemmen op de daadwerkelijk gemaakte afspraken tussen partijen (maatwerk).

Waarom heb ik een SLA nodig?

Door middel van een SLA weten afnemer en leverancier wat zij van elkaar kunnen en mogen verwachten wat betreft de (kwaliteit van) dienstverlening. De kwaliteitseisen van de diensten zijn namelijk vooraf tussen partijen overeengekomen, waardoor aan de hand van de SLA te controleren is of de leverancier hieraan voldoet. Indien de leverancier niet aan de afgesproken kwaliteitsvoorwaarde van de diensten voldoet, moet hij dit verbeteren.

Met een SLA van Young Law zorgt u voor:

  • Duidelijke afspraken
  • De juiste opbouw
  • Snel de juiste documenten
  • Duidelijke en professionele taal
  • Besparing op een advocaat

Snel, makkelijk en professioneel

Ik heb mijn algemene voorwaarden laten opstellen door Young Law (maatwerk). Ik werd geholpen door Emma en de communicatie verliep [...]
- Venray

Goede service

Getipt door een collega om Young Law te benaderen voor mijn algemene voorwaarden. Prima service, ben deskundig geholpen door mevr. Ruya [...]
- Doetinchem

Even opstarten, maar daarna heel goed geholpen

Na aanschaf van het Starterspakket zou ik binnen 24 uur gebeld worden, maar dit is niet gebeurd. Nadat ik zelf [...]
- Tilburg

Fijne communicatie

Fijn in de communicatie en leveren goed werk!
- Uden

Professioneel en vriendelijk

Hele fijne ervaring gehad met Young Law voor de opmaak van algemene voorwaarden. Ruya is vriendelijk en we hebben een [...]
- Hedikhuizen

Uitstekende communicatie en goed product geleverd

Ik ben erg tevreden over de samenwerking en eindproduct.
- Leiderdorp
136 klanten waarderen ons gemiddeld met een 8.8/10